Gevalia, när du får oväntat besök!

Lite den rubriken skulle man kunna sätta till det senaste dygnets händelser.

Vi gjorde en riktigt bra show på tre igår och hade en helt fantastisk publik i ryggen, himla trevligt!
När jag kom hem pratade jag med Robban där hemma i Stockholm som skrivit sin sista tenta och samtidigt berättade att han nu var ledig ett par veckor och funderade på att komma ner och hälsa på.....
Sagt och gjort, någon timma senare var biljetten bokad och si sådär 12 timmar senare satt han på flyget mot Rhodos!


Jag och Ida, en helt vanlig dag på Starbucks?!

I väntan på herr Lundkvists ankomst tog jag en sovmorgon och tvättade lite allt möjligt smått och gott innan jag och Ida drog iväg ner till stan.
Precis som vanligt, ingen ledig dag utan ett besök på Starren, så dit gick vi innan det blev varvet förbi Zara, Hilfiger, H&M.....det vanliga helt enkelt och vipps så hade jag ett par nya skärp i bagaget.
Trevligt värre!

Flygplatsen blev nästa stopp innan det blev frukosthandling Grek-ICA, middag på Romeo och en liten kvällskaffe i soffan på Starren.
Nu har vi det sannerligen trevligt kan jag meddela!
På återseende.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh... vill också!!! Ni har ju högtid! så himlans orättvist...

2011-08-17 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0