Ena dagen är inte den andra lik.

Himla fint blev det igår.

Morgonrösten höll enligt planerna och allting var jättefint!
Jag hoppas dock att det dröjer länge länge innan jag behöver gå på begravning igen.
Helst av allt skulle jag slippa helt naturligtvis, men det kan man ju inte göra tyvärr!?
Efteråt blev det lunch tillsammans med pappas syskon och våra kusiner innan jag gjorde ett besök hos mormor, mina två morbröder och sprang lite ärenden på stan.
Jag fick ju en ny liten kusin, Alma, för några månader sedan som jag bara var tvungen att ta en liten titt på och oj så söt hon var!

Igår kväll fick jag stillat min abstinens efter räkor och kräftor.
Jäklar vad jag åt och jäklar vad gott det var!



Tidigt i morse var det dock dags att sätta sig på planet mot Köpenhamn och nu sitter jag här på flygplatsen i Athen och dricker kaffe.
Fick en liten överraskning när jag checkade in, utan problem den här gången, i morse då det visade sig att jag var inbokad på Economy Extra-biljett och helt plötsligt var SAS riktigt trevliga att flyga med!
Kan i och för sig bero på att jag druckit så mycket kaffe att jag lär vara hög på koffein i säkert ett dygn också?!

Nu blir det till att vänta ett par timmar till innan färden mot Rhodos fortsätter.
Ikväll blir det ABBA - Reloaded!
Inget konstigt alls.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0