En liten sång på kvällskvisten.....

Som plåster på såren för min extremt dåliga blogguppdatering så tänkte jag slänga in ett litet filmklipp så här på kvällskvisten.....
Alfred & Ida - Running Scared

I tisdags kväll var vi minsann på bargatan och härjade fram till småtimmarna!
Robban tog därefter taxi direkt till flygplatsen medan jag, Ida och Niklas fortsatte att snacka skit på min balkong i soluppgången.....
Oj vilken festlig kväll vi hade, mer sånt åt folket känner jag spontant!?

Gårdagen förgylldes med ett besök vid Anthony Quinn tillsammans med mamma och pappa, innan vi fortsatte kvällen inne i stan med shopping och middag på Wonder!
MUMS!

Det var väl en liten snabb sammanfattning skulle man kunna säga.....
Sover hemma ikväll så jag kan tvätta imorgon bitti innan jag återvänder ut till hotellet för att umgås med mamma och pappa!
När ni minst anar det så är jag tillbaka med både bilder och vem vet.....kanske något annat skoj?!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0