Det regnar donuts!

Igår kväll efter en av säsongens bästa SuperStars skulle vi hem från jobbet när Johan passade på att introducera oss för en bagare han tydligen känner.....
Vi svängde av till en liten sidoväg på vägen hem och väl där var en liten dörr in till bakfickan!
Har aldrig sett så mycket donuts i hela mitt liv!?



Bakningen inför nästa dags strandförsäljning gick så att säga på högtryck och vi fick snabbt mängder av smakprov i våra magar.
Satan i gatan så trevligt, och onyttigt!!!

Blev några timmars sömn innan jag åkte körde Sofia till jobbet i morse och samtidigt passade på att äta en ordentlig frukost.
Nu är även ABBA-repet och Teen Idol klart för idag så nu ligger jag på sängen i mitt stora feta grekiska hem och tänkte ta en powerdäck innan jag återvänder till jobbet!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0