Världens bästa söndag!

Idag är det typ världens bästa söndag!
Den inleddes med en långpromenad i solen och Starbuck´s-frukost tillsammans med Ida!
Som grädde på moset lyckades vi även hitta både H&M, Zara, Lacoste och inte minst Tommy Hilfiger!
Jag tror nästan att jag börjar bli lite kär i Rhodos.
Så jävla poppigt!


Enligt Mackan är det så här ("jag" till höger givetvis) vi ska se ut när vi fyller 30.
Fräsigt? O ja!

Under eftermiddagen har vi kört genomdrag av SuperStars, Eurovision Non-Stop! och även Greatest Hits Edition.
Det gick klart mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra så det känns fantastiskt skönt!
Imorgon är det en vecka kvar till premiär.....

Vet ni mer vad som har hänt idag?!
Sofia "Fittan" Brink har anlänt!!!!!
Fantastiskt festligt!!!!!
Familjen på 9:an i Side 2009 är återförenad!
Det här kan liksom inte bli annat än succé tänker jag!?







Rhodos 2011
Vi är redo!

Nu blir det middag med alla nytillkomna från Miniland, Fitness & Spa!
Raffigt!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0