Sommaren är på gång.....

Ja idag kändes det verkligen som att sommaren är på gång.....

Strålande sol, inte lika mycket vind och si sådär 22 grader varmt.
Det är helt OK måste jag säga för att vara första veckan i april?!
Igår blev det en minst sagt impulsiv kväll skulle man kunna säga.
Framåt eftermiddagen kände vi oss mätta på repandet och beslutade oss för en liten upptäcktsfärd.
Först spanade vi in ett gym där vi tänkte börja träna!
Det såg riktigt nice ut så det blir minsann ett kort där, så fort vi fått priserna och allting klart!
Tjock vill man ju inte bli tänker jag?!
Sen hittade vi vårt paradis nere vid hamnen.

Starbuck´s





Vi hade så trevligt att vi blev kvar nästan till mörkret hade lagt sig och det var dags att ge sig iväg för att käka middag.
Det där med egen rep-tid fick just en helt ny betydelse, det är nice!
Har inte hittat något negativt med Rhodos än så länge och idag har vi fortsatt med 90´s.
Imorgon blir det ABBA.
Borde sova tidigt, men tror att jag måste kolla senaste avsnittet av Desperate Housewives först!
Poppigt!

Just det.....Har du inte kollat in Britneys nya video så borde du göra det typ.....NU!!!

Jag gillar´t!

Desperate var det ja.....
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0