Rhodes calling!

Så var man här då.

Impala Apartments, Rhodos.

Mitt nya hem fram till den 16 oktober. Galet!
Det har varit en minst sagt lång resdag som började hemma i Vinninga 03.45 innan den fortsatte via Landvetter, Köpenhamn och Athen innan vår sista flight landade på, ett för dagen regnigt, Rhodos.



Blev en första team-middag nu ikväll med grekisk sallad, tzatziki och kyckling.
Hejja grekiska köket säger jag bara!
Nu längtar jag bara efter den där friterade zuccinin med fetaost. Ge mig, ge mig!
Har börjat packa upp lite, men har varit så fruktansvärt trött att jag knappt orkat lyfta mig från sängen.
Kände att jag var värd lite vila efter en veckas tuff semester sådär?!


Filmkväll med mig och Jean-Jaques. Det är grejer det!

Borsta tänderna och sen försöka sova nu då kanske?!
Imorgon klockan 09.00 bär det av ut mot hotellet.
Rhodos 2011 - NU KÖR VI!
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0