Minnen och beroende.

Som ni kanske redan vet älskar jag salt av någon anledning.
Fråga mig inte varför men sjukt gott det är det!?

Jag tror bestämt att jag är fast i ett litet beroende.....
Så sjukt gott och poppigt!

Har gått igenom ABBA och 90´s på scenen idag minsann.
Det går sannerligen åt rätt hål, ni skulle bara veta hur bra det här kommer bli!
Kvällen har ägnats åt lite förberedelser till morgondagens rep av Superstars.
Spännande värre eftersom det var första showen vi gick igenom på ShowSchool...Ganska längesen nu!?

Jag vill också spela in såna här galet roliga tv-program!!!
Tror bestämt att jag och Fillan får slå våra sjuka hjärnor ihop så fort som möjligt och bara spinna vidare på det här.....

Mitt bland allt YouTube-tittande hittade jag även en gammal godbit.
Ni minns väl den här slagdängan?!
Det var tider det.

Ska fortsätta skratta vidare här lite nu tror jag och sen sova tidigt så jag orkar upp imorgon bitti.
Då tänkte jag nämligen starta en ny period med morgon-löpningen!
Fit, fit, fit.....
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0