Klättring på grekstegen.

Ja i morse började ju vår förvandling till greker genom ett aplångt besök på immigration-kontoret.
Imorgon bitti fortsätter vi med skattemyndigheten. Sovmorgon är ju överskattat, eller!?



Dagens Starbucks-besök gjorde dock att man glömde 90-minuterskön på kontoret ganska fort!
Vill ni veta hur vår ShowBar ser ut för tillfället förresten?!
Här ska vi minsann ha premiär på måndag, haha!?
Ni anar inte i vilket tempo hotellet iordningställs nu dom sista dagarna. Jäklar vad det går undan!


Här har ni.....mig!

Nu tror jag bestämt att det är dags att krypa ned i min nybäddade säng!
Fräsigare än så blir det inte idag.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Osten

Underbart skön bild på dig! :) Haha... här har ni mig! ;)

2011-04-14 @ 00:01:08
Postat av: Nina

Vart på Rhodos är du?:)

2011-04-15 @ 18:02:37
URL: http://nina-nilsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0