I will always love you!

Samir lade upp en länk på Facebook igår.
Jennifer Hudson sjunger I will always love you som hyllning till drottningen själv, Whitney Houston!

1. Fröken Hudson gör en fantastiskt grym version av låten!
2. Whitney ser i stort sett helt frisk och fräsch ut.
Hoppas verkligen på det bästa!
3. Jag blir så berörd att jag gråter.
Kunde naturligtvis inte låta bli att klicka mig vidare till klippet när Whitney uppträdde hos Oprah 2009!
Det är typ magiskt!

Nu tror jag bestämt att jag ska sova här.
Vill ju vara fräsch till morgondagens premiär tänker jag!?
Fastnade förresten framför Horton hears a Who! för några dagar sedan.

Katie är typ världens sötaste. Se den om du inte har sett den, haha!

Nu är det dags att släcka lampan!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0