Hejja Sverige friskt humör!

Idag är det min sista dag i Sverige minsann.
Fram till 16 oktober när jag kommer hem vill säga!

Igår kväll blev det kvalitetstid med familjen!
Bio och middag stod på agendan, riktigt mysigt faktiskt.

Först var jag lite bitter över att jag inte fick se Hopp, men Hur många lingon finns det i världen? var faktiskt bättre än vad jag trodde.
Många skratt och nästan några tårar blev det. Se den!

Undrar om dom visar den här på Rhodos. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kom precis hem från en liten rundtur till mina morbröder och mormor här i Lidköping.
Måste ju passa på att träffa mina sjukt söta små kusiner Tindra & Malte som bara blir större och större.
Inte så konstigt när man bara träffas ett par gånger om året i och för sig, men ändå!?

Dags för en liten genomgång av packningen känner jag lite spontant nu faktiskt.
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0