Det tar sig.....

Ja jävlar i min låda.

Idag var minsann hela armén och jobbade på hotellet.
Fort jobbade dom dessutom!?
Ser ni någon skillnad på vår ShowBar?





Nu känns det verkligen som att det faktiskt är premiär på måndag och att säsongens första gäster anländer imorgon!
Idag fick vi även vår första klädleverans.
Alltid lika spännande och tro det eller ej, än så länge passar allting vi fått!
Hoppas att det går lika bra när andra hälften av kläderna kommer imorgon!?



Efter ytterligare en heldag och kväll på hotellet så har jag nu däckat ganska skönt på sängen kan jag meddela!
Helt galet att man kan vara så trött i kroppen!?
Tror bestämt att jag behöver lite premiär-energi!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: nina

Yes jag åker ner och jobbar i Ixia nästa söndag! Det ligger med lite utanför Rhodos stad:)

2011-04-16 @ 17:13:00
URL: http://nina-nilsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0