Andra veckan är igång.

Blev ju som ni kanske redan misstänkt ett litet påskfirande i lördags.

Jag menar, det är ju tråkigt att sitta hemma efter en fantastiskt festlig 90´s-premiär på självaste påskafton!?
90´s-showen har alltid, och kommer förmodligen alltid ligga väldigt högt på min lista!
Det är nice!

Som grädde på moset blev det dessutom ett par timmar på stranden igår, innan vi bestämde oss för att fläka upp oss i sofforna på Starbuck´s!
Efter en helnatt på bargatan kanske ni kan gissa att man däckar ganska bra på sängen, sådär mysigt tidigt, kvällen efter!?
Lägg till x antal avsnitt av Rederiet på det så har ni min gårdagskväll!
Värsta nostalgin!

Tror bestämt att det får bli några avsnitt till nu ikväll som uppladdning för morgondagen då det är dags för en ny springtur, MiniStars och Eurovision Non-Stop!

Sist, men absolut inte minst vill jag passa på att säga tusen tack till Sofias fina ord i föregånde inläggs kommentarer!
Jag blir alldeles varm i hjärtat!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0