Alfred van DeKamp

That´s me.

Inledde dagen med ett litet besök uppe på takterassen.
Känner att det är lite dags att börja jobba på brännan 2011 nu faktiskt.....
Väl tillbaka nere i lägenheten gjorde jag ett litet städ- och tvättryck (tvättade även igår ska tilläggas) minsann!
Nu är det så fint här så ni anar inte och duktighetspoängen flödar vill jag påstå!
Såg ni förresten brittiska prinsbröllopet igår?!
Någon mer än jag som tyckte klänningen var sjukt tråkig och stämningen en aning stel sådär?

Hade ju varit så mycket festligare om det varit som på den här filmen känner jag lite spontant?!
Tror bestämt att jag ska dra ut och springa en sväng!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Stina

Men jaaaaa!!! absolut!!!!! Sjukt festligt!! Och väldigt spontant :D varför hade vi inte det så? hahahaha!

2011-05-01 @ 00:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0