Val, val, val.....

Är så trött på alla statusuppdateringar på Facebook just nu så jag funderar på att avsluta mitt konto!?

Det är cirkus i svenska riksdagen!
Känns bra att det är Freddan som står i mitten av manegen i alla fall.

För övrigt så har jag varit oerhört sliten idag.
Började med att jag typ försov mig och fick rusa till tunnelbanan för att komma i tid till jobbet, smidigt!
Borde nog inte druckit tequila igår!?
Jag skyller allt på Felicia som höll i förfesten.

Åkte till framstjärten direkt efter jobbet ikväll!
Sofias mamma Anki (MamAnki) bjöd på tacos och sen däckade vi som sälar på soffan.
Sjukt härligt!

Nu är det dags att sova och avsluta en fantastiskt trevlig helg!
//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0