The reason

Ligger nerbäddad i sängen under täcket och varvar SATC med Celine Dion.

Jag hade ju dejt med turktjejorna idag!
Inte ofta vi får till att vi ses allihop så det var verkligen sjukt trevligt!!!
Linnea och Lindis ska jobba med showen uppe på Lindvallen i Sälen till vintern.
Gissa om jag tänker
åka dit på besök!!!
Det verkligen kliar i mina ben just nu. Jag har beslutsångest.


TogaParty i Side 2009.


Fröken Brink.

När vi satt där, snackade skit och skrattade i flera timmar om allt som hänt och inte hänt kunde jag bara inte låta bli att dra paralleller till SATC.
Men som Sofia sa, vi är inte fyra bitterfittor till singlar...vi var tre bitterfittor och en surkuk!

You are the reason, baby.

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0