Söndag i Göteborg.


Är helt död i kroppen efter jobbet idag. Därför tänkte jag ägna kvällen åt att inte göra någonting, eller jo...laga mat och blogga så klart.
Visst låter det raffigt?!

Tro inte att det blev någon vila efter lördagens bravader.
Det var minsann upp och hoppa för Liseberg har öppet även när man har huvudvärk och fryser häcken av sig!


Samir har svårigheter med att svälja, för en gångs skull.




Anna kom och gjorde oss sällskap... Jag tänkte bjuda henne på en ordentlig åktur!


Shirre når sitt antiklimax. Man kan inte göra annat än att skratta av lycka!


Samir hamnade alltid på efterkälken.


Rulla i rulltrappa?


Nä, fläka i fåtölj är mycket trevligare!
Fast inte enligt mitt resesällskap verkar det som.....


.....eller?


Jag jobbade tydligen mitt beryktade bitch-face under middagen på Danilo som tog vid efter Liseberg.


Den här bilden är enbart till för att visa hur nördig Marcus såg ut i sina 3D-brills när vi kollade in Resident Evil: Afterlife (och ja, jag vet att jag såg den förra veckan också?!)
Chalmerist som Pelle så fint uttryckte sig!
//Alfred





Kommentarer
Postat av: Markus

Du fläker inte ut dig... du blir påsatt av sätet. Så det så... och jag är skitcool i mina brills, har dom på nattduksbordet =)

2010-09-28 @ 20:26:20
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Samme

Haha fyfaan för dig Alfred! Det där kallas förtal :P

2010-09-28 @ 20:57:00
Postat av: Anna Schlager

Ordentlig åktur... jo tack! Ingen man har nånsin fått mig att skrika så!! ;)

2010-09-28 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0