Nästan i mål.....

Det blev ingen Batman.

Jag hittade Sex and the City - The Movie på min hårddisk istället!
Så efter många skratt och minst lika många tårar är jag nu nästan i mål.....bara andra filmen kvar!?

Efteråt kollade jag igenom lite bland alla filer på min hårddisk (jag måste rensa den!?!?!?) och vet ni vad jag hittade!?
Bland filerna Sofia filmat med sin digitalkamera fanns det här lilla klippet från 90´s-showen i Turkiet!

31:a maj 2009
Inte bästa kvalitén men alltid något, i väntan på att jag fått ordning på mina filer från riktiga filmkameran.....
Jag menar, det har ju snart bara gått ett år och jag är så oteknisk så oteknisk!

//Alfred




Kommentarer
Postat av: mamma

Det är såååååååååååååååå BRAAAAAAAAAAAAAA!

2010-09-16 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0