My weekend.

Ja det har ju som ni kanske förstått varit en minst sagt livad helg!?

Det började med att Pelle Pei Pei (läs: kinesen) kom hem till mig i torsdags kväll.
Jag jobbade hela fredagen och sen var vi igång.....
Kollade först in showen Golden Hits tillsammans med Tommy, Lindis, Jonas, Julia och Frida med flera.
Supermysigt eftersom det blev många trevliga återseenden!
Fortsatte hem till Slampir där förfesten kvällen till ära skulle gå av stapeln!



Efter att ha skakat loss ordentligt nere på Paradise var det lite halvsegt att ta sig upp ur sängen i lördags.
Men shit vad lätt jag till slut studsade upp när vi bestämde oss för en lunch @ Friday´s!
Jonas tyckte att filmen The Book of Eli lät lämpligt att hyra som eftermiddagsunderhållning.
Fair enough tänkte jag, och somnade efter tio minuter!?
Filmväljaren höll sig dock vaken så jag antar att filmen inte var helt värdelös.



Lördagens förfest gick av stapeln hos Jojje.
Riktigt mycket folk och min piffiga favorit-donna Tessan med tillhörande kusin Isabell dök upp till råga på allt!
Raffigt raffigt!
Drinkarna bestod av vodka, sprite och piggelin - med andra ord, jag minns inte så jättemycket mer än att jag och även alla andra hade sjukt roligt!

En enkel liten sammanfattning sådär!?

Nu ska jag bestämma outfit till kvällen.
Blir en liten sväng förbi Vickan verkar det som...men en lugn sådan. Jag börjar 8 imorgon!?
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0