Mittwoch.

Känslan i min kropp just nu är sjukt härlig!
En speciell text har nämligen gett mig exakt rätt feeling vid exakt rätt tidpunkt. Nu.

Är ledig idag så började med ett besök hos Björn Axén på Norrlandsgatan.
Var sjukt nervös och hade ångest innan, men när tjejen visade sig gömma på en liten mini-Gulletussa så var saken klar. Jag blev grymt nöjd!

När jag var klar blev det lunch på stan med Emelie!
Var hur längesen som helst vi sågs så vi hade en hel del att prata om i den strålande solen.
Värsta sommarvädret. Me like!!!


Anna, jag och Emelie på Kreta 2008.

Turkiet 2009.


Med Bobby i Stockholm 2010.

En springtur runt Djurgården blev det i eftermiddag också.
Bäst att passa på när vädret är så härligt!
Ut med all skit, in med ny positiv energi!
Yaay!

Jag borde städa nu.....
Sofia verkar ha somnat efter jobbet så vår dejt verkar bli uppskjuten!?
Otur.
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0