Mitt i veckan.

Det är onsdag, och jag är ledig!
Sjukt ledig till och med!

Som ni kanske redan gissat så blev det en helt galen kväll/natt i söndags.
Och jag som trodde att jag skulle lyckas komma hem i tid, yeah right!?
Jag hade i alla fall tur och mådde betydligt bättre än vad jag förtjänade på jobbet i måndags.
Sånt tycker jag om!

Blev en heldag på jobbet igår men efteråt tog jag ett snabbt litet shopping-varv.
Två par jeans fick det bli.
Fick dock ångest i provhytten då helt plötsligt storlek 31 visade sig vara svårt att komma i.
Hallå, det var inte längesen jag var på väg NER till storlek 30!?
Jag vägrade i alla fall köpa 32:or så nu får det helt enkelt bli träning utav bara helvete, annars kommer jag inte i mina jeans!?
Skratta ni bara, det gjorde Beckis utanför provhytten också, men det ska gå...haha!
Apropå viktproblem.

Nu ska jag städa lite innan det är dags att möta mina turktjejor Sofia, Lindis & Linneá på stan!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0