Måndag betyder ny vecka.

Var så trött i morses när jag vaknade.
Kunde knappt öppna ögonen när jag tände lampan framför badrumsspegeln, och när jag väl såg någonting.....då vart jag väldigt glad för att jag är singel och bor ensam!

Det gick fint att jobba till slut i alla fall och dagen blir så fantastiskt mycket längre när man slutar redan klockan 16!
Genomförde nog årets skönaste löprunda ikväll också!
Benen bara sprang av sig själva och allting kändes bara så fruktansvärt härligt!
Grymt skönt att känna att träningen går åt rätt håll. Me like!

Jag klarade aldrig mitt mål att hoppa 2 meter i höjdhopp (stannade på 1.89) men målet att genomföra ett marathon före jag fyller 30, DET ska jag ta mig tusan klara!
Nu ska jag iväg på bio!
Resident Evil: Afterlife
Undrar just om jag kommer skita på mig!?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0