Fotografisk fredag.


Nu sitter vi på tåget hem mot Stockholm efter en fantastisk helg nere i Göteborg!

Tänkte passa på att bjuda på lite (läs: mängder) av bilder jag snott från Shirre.

Vi börjar med fredagens festligheter.....






Ensam Samir söker.....


Dessa omtalade Jello-Shots kan få även den lugnaste fest att spåra ur, totalt.






Raffigt!


Det var mest en festlig dimma!?


Tequila, någon?


Alla ska med, som Mona Sahlin sa.


Shirre och Jocke.


Sänghäng.


Sista förfesten = ORGIE!




Vem spillde på Markus?



En riktigt festlig kväll i äkta alkis-anda!

Nu envisas Shirre och Samme med att dricka vin här ombord.
Jag står emot för jag har karaktär!
//Alfred








Kommentarer
Postat av: shiirii

Eller... För att du är en sån jävla Pussy.

2010-09-27 @ 23:11:54
URL: http://shiirii.blogg.se/
Postat av: Markus

Karaktär??? Tror jag inte på

2010-09-28 @ 00:47:35
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0