Debatt, nej tack!

Eftersom jag redan har röstat så känns debatten på TV4 ganska meningslös.....
Jag har viktigare saker att fokusera på!
Imorgon måste jag boka klipptid!
Har insett att jag inte kommer hinna hem till kusin Katrin före barrets förfall och för första gången på flera år måste jag därför prova en annan frisör.
Det gillar jag inte!!!

Och hur ska man klippa sig då!?
Beslutsångesten är total!



Just nu saknar jag verkligen mitt långa hår!




Samtidigt som jag tycker om mina nya lockar!?

Undrar just om det går att mötas nånstans på mitten utan att det ser konstigt ut!?
Eller ska jag våga ge en främmande människa fria händer...nej det går väl inte?!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0