Dags att resa sig.....

Fy satan vilken dag det var på jobbet igår.

Fick hoppa in i kassan som jag trodde att jag lämnat för gott.
Personalbrist kallade dom det!?
Överlevde gjorde jag i alla fall som tur var, även om det var knappt.
Blev ingen rosépicknick igår tyvärr. Sommaren är uppenbarligen officiellt slut. Fuck it!?
Det blev roséhäng hemma hos Beckis istället.
Efter x antal boxar, eller nej förlåt, glas gick vi till Soap och kollade in marknaden för kvällen.
Fanns dock inte så mycket att hänga i granen, men det var en raffig kväll ändå!

Berättade jag att vi hade Celine Dion-marathon i bilen på väg hem från Göteborg i söndags?!
Sjukt smashing!

I surrender.

Var uppe sjukt tidigt idag, trots att jag är ledig.
Varför behåller jag för mig själv, men när saken var avklarad däckade jag naturligtvis i sängen igen...
...och vaknade typ nu!?
Oops.
Tänkte städa min garderob faktiskt.
Var sjukt längesen jag gjorde det och om ett tag kommer även pappa förbi så då är det bäst att allt ser anständigt ut!
Herre gud, då får jag sätta fart!?

//Alfred

Kommentarer
Postat av: shiirii

Celine, my housegodess.

2010-09-02 @ 21:05:42
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0