Underbara lediga dag.

Fick nästan lite ångest när jag vaknade i morse.....

Eller ja, det kanske snarare var det som var problemet.
Klockan hann slå 12.45 innan jag vaknade ur nattens dvala?!
Helt plötsligt var halva dagen borta.
Å andra sidan är det skönt med ordentlig sovmorgon när man ändå inte har något vettigt planerat.
Me like!

Efter ett tag vaknade jag dock till liv och lyckades ta mig iväg för att handla mat.
Fläskfilé med curry och banan stod på menyn.
Sjukt festligt, yummie!
Därefter var det dags att möta upp kissekatten Norling som tillbringat dagen på jobbet.
Det var längesen vi sågs så tro mig, vi pratade på ganska bra över ett glas med rött innehåll!?
Mysfaktor: HÖG!

Passade dessutom på att träffa Veronika en snabbis efter hennes Zumba-pass.
Hon försöker övertala mig att följa med, jag tvekar men är ändå lite sugen!?
Kvällen fortsatte sedan med bio tillsammans med slynorna Samir och Markus.
Pappa på burk, eller The Switch hette filmen som faktiskt var helt OK!
Jag menar, man har ju alltid Jennifer Aniston att kolla på.

Det har minst sagt varit en grymt härlig dag, även om det börjar bli galet kallt i det här landet!?
Borde ha klämt in ett gymbesök också, men det känns fortfarande som att någonting ligger och lurar i kroppen.
Jag pallar verkligen inte bli sjuk, men på måndag tänkte jag köra igång igen.
Man kan ju inte gå i ide bara för att det blir vinter, eller!?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0