Trött, trött, trött.....

Vet inte riktigt varför men jag känner mig verkligen slutkörd idag.
Tror att en ordentlig förkylning är på gång. INTE OK!

Ibland är jag glad att jag har vänner som följer X-Factor.
Det vill säga när dem skickar bra, och festliga klipp.....i vissa fall är dom dock väldigt färglösa och tråkiga.

Den här bruttan fastnade jag för igår.
X-Factor känns oerhört mycket hetare än skruttiga Idol.
Vore inte en dag försent att skrota Idol och införa X-Factor Sweden istället!
Förra årets vinnare, Joe McElderry visar minsann vart skåpet ska stå.....

Så damn snyggt. Me like!

Då är frågan....eller nej förresten
Jag däckar på sängen istället!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0