Starten på en ny vecka.

Är ledig idag!
Sjukt härligt.

Känner mig lite förkyld så jag tänkte faktiskt ta en långpromenad och sen bara slappa med massa film hela dagen lång!
Behöver lite egentid och det är skönt att inte göra någonting alls ibland trots allt.

Var på bio med Mange igår kväll efter jobbet.

Brukar ju tycka om den här typen av filmer och den här var faktiskt bättre än jag trodde!
Allting blir så raffigt i 3D.

Som grädde på moset hittade jag också ett klipp med LaGaylia Frazier som jag inte sett tidigare.
Där snackar vi pipa!!!!!

Aldrig tyckt om originalet, men nu jävlar!

Kanske borde låta henne vara med i Melodifestivalen snart igen?!
Mer LaGaylia åt folket!!!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0