Saturday night.

Herre jävlar vilket tempo det var på jobbet idag.

Ingen rast, ingen ro vill jag lova.
Kände mig helt död när jag kom hem från mitt lilla 8-18.30-pass!

En powerdäck senare så känner jag mig dock på banan!
Jungfruhitsen dunkar ur högtalarna samtidigt som jag dansar runt och piffar mig.
Sjukt raffig syn kan jag meddela!


I brist på annat bjuder jag på en liten favoritbild från senaste Göteborgsresan.

Samir säger att han känner sig ensam.
Jag kanske borde skynda mig och visa lite intresse ändå?!
Inte varje dag man har så nära och bra till förfesten tänker jag.....
All night long.

Det stämmer nog ganska bra ikväll känns det som.
Att klockan dras tillbaka innebär ju att man både får sova en timme längre och att klubbarna har öppet en timme längre.
Mycket festligt!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0