Sagan om Alfred.

Jag var ju som ni vet en ganska trasig människa igår av olika anledningar.
Tog mig i alla fall iväg och träffade Robban ett par timmar över en burger.
Efter det gjorde jag en snabbvisit hos kusin Katrin och hennes kollegor.
Dem var uppe på något event som Wella hade på Clarion.
Mysigt att vi hann ses en liten snabbis i alla fall!
Ska försöka ta mig hem till Lisch en helg nu i november, var ju ett tag sen det var semester och sommar!?
Katrin tyckte att vi skulle köra lite waka-waka då.
Det var ruskigt längesen jag gjorde Stadt osäkert, så varför inte?!

Bild från en av alla urspårade festkvällar i Lisch.

När det var dags för frisörerna att kila på middag kilade jag hem till mig där jag däckade framför ett marathon av Solsidan!
Sjukt festligt!

Vaknade i morse och hörde regnet smattra mot fönstret så varför inte fortsätta ett vinnande koncept tänkte jag?!
Sagan om ringen blev det idag.
Riktigt längesen jag såg dom filmerna and I fucking love them!
Har känt mig jätteseg och lite snuvig idag igen men hoppas det går över tills imorgon.
Nu, åter till filmen.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, ja - kom till Lisch!

2010-10-24 @ 21:32:22
URL: http://sannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0