Nytt och bytt.

Gullan och Pullan har fått nytt vatten att leka i.
Längre än så har jag inte kommit efter jobbet. Festligt!
Var som ni vet ute i regnet och sprang i en timme igår, gaaaaalet härligt!
Efteråt var jag helt slut och totaldäckade redan vid 21.
Sweet!
Där har ni förklaringen till att det bara blev ett inlägg igår.....
Funderar på att gå över till gymmet en sväng.
Brukar inte vara så mycket folk nu på kvällen vilket är sjukt skönt.
Tycker inte om att träna när det är fullt på alla maskiner och löpband osv.....
När jag tränar är det bara jag och musiken som existerar, då vill man inte ha något i vägen!

Ett lite roligt klipp med Josephine Bornebusch.

Nej, dags att ta tag i livet.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0