Lugna gatan.

Wohooooo jag är så party ikväll så att klockorna stannar. NOT!

Dagen har faktiskt gått riktigt fort idag. Full fart på jobbet och mycket energi.
Me like!

Slängde ihop lite halloumi-ost och avocado när jag kom hem och sen dess ligger jag som en däckad säl på sängen.
Sjukt osexigt. Det saknas bara massa chips-smulor och utspilld dipp så är vi i hamn.
Riktigt såå white-trash är jag dock inte.
Jag menar, jag är ju en fin och pryd pojk som är lite finare och lite bättre än alla andra!



Fick lite feeling idag och tänker nog därför bjuda in till lite fest nästa helg.
Visst låter det raffigt?!

NU.....
Sova eller film, vin, sova eller film?!
Valen i livet är många och svåra.
//Alfred


Kommentarer
Postat av: shiirii

Pryd? eh...

2010-10-02 @ 14:12:58
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0