Lill-lördag.

Nu trodde ni allt att jag laddade för utgång va?!
Så är dock inte fallet.

Jobbade 11-21 idag.
Ett sånt där härligt pass, eller?!
Somnade faktiskt riktigt tidigt igår då jag var helt slut, och kände mig ganska pigg i morse för en gångs skull!
Är inte livet fantastiskt?!
Imorgon är jag sjukt ledig!
En ordentlig sovmorgon har jag planerat in, resten är tomt och luftigt.
Känns kroppen bättre blir det i alla fall ett träningspass, alldeles för längesen sist!

Ligger nerbäddad i sängen och kollar runt på YouTube.

Klassiker.

Någon mer än jag som älskar Dreamgirls?!

Tror bestämt att jag ska leta upp lite mer festliga klipp.
Lite mer dansvänligt sådär, tänker jag!?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0