Ladda om.....

Blev bara mat, ingen powerdäck.

Samir är snart på väg hit för att hämta mig.
Vi ska nämligen möta Dan och Erik på centralen och sen sätta kurs mot Johan som bjuder in till förfest!
Hur jag orkar? Nej det vet inte jag heller.


En liten bild från igår. Jag ser verkligen ut som en ihoptryckt liten skitunge, men hittade inget vettigare tyvärr.

Har taggat till med massa musik på högsta volym.
Lena Philipsson heter sångerskan bestämt!
Riktigt raffig brutta som jag faktiskt nästan glömt lite på sistone.
Inte helt OK, men nu är vi på banan!

Piff, piff, piff.....tur att jag är ledig imorgon.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Sharpeye

Till Shirin:



Shirin, hoppas du hade kul igår.

Såg att du var på patricia.

Samt såg jag då också tyvärr efterspelet i skanstulls tunnelbanestation.

Jag trodde faktiskt att du var mer öppen och vidsynt än så.

En svart kille kommer fram och säger något charmigt/retstickigt.

Istället för att ta det för vad det är (vilket jag inte tvivlar en sekund på att du skulle göra om samma sak sagts av de tre snubbarna du satt med) och kanske komma med någon vitsig comeback så attackerar du hans ursprung/kultur!?

"Här i sverige respekterar vi kvinnor" Vilket då antyder att folk från hans land, eller snarare - iom att du antagligen inte har en aning om vilket afrikanskt land han kommer ifrån - folk som delar hans hudfärg, och därmed även han, är misogyn?



Hur som helst, att spela på det kortet när han verkligen inte menade dig något illa är bara helt fel.

Stackarns ögon såg alldeles tårfyllda ut med ett uttryck av "händer verkligen det här!?"

Vidare att du sedan, när han försöker förklara sig börjar med "va? va? vad säger du? jag förstår inte. [vänder dig mot din killar] hör ni något? det låter som svenska, men jag fattar inte!?"



Stackarn. Jag hoppas att du lyckas lösa de issues du har med din identitet.

Det hela var en mycket tragisk scen och jag kan säga att folk i omgivningen faktiskt skämdes för hur du betedde dig.



Efter att du klev på tunnelbanan hånskrattandes var det ett par vänliga själar som faktiskt gick fram till killen och bad om ursäkt för ditt beteende.



Fundera på saken Shirin.

2010-10-03 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0