Just like Bree.

Idag har jag minsann varit riktigt förbannat duktig om jag får säga det själv.

Var sinnessjukt trött när jag vaknade i morse.
Tro dock inte att jag var speciellt glad i hatten igår för jag höll mig lugn, precis som planerat!
Kunde dock inte sova eftersom jag var rädd för att försova mig. Good combo...not!?
Tisdagar är dock min glidardag på jobbet så jag överlevde.
8-16 i normala fall, idag bara till 15.
Festligt!



När jag kom hem väntade senaste avsnittet av Frustrerte Fruer.
Lovely!
Jag lyckades få så pass mycket feeling att jag efteråt hann med både att tvätta, städa och laga mat innan jag däckade till nuvarande position, i sängen!
Till och med Bree skulle tycka det var raffigt, eller!?

Trots att jag gått på tomgång blev det alltså en ganska produktiv dag ändå.
Tisdagar är nog inte så dumma ändå.....
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0