Jobb, jobb, jobb

Jag blev verkligen klar med min to-do-list igår.
Kände mig nästan lite stolt efter att jag hängt upp tvätten och sprungit ett varv runt Djurgården. Inte illa!

Kände mig däremot halvt förstörd när jag vaknade i morse?!
Förstod inte varför men tydligen var kroppen på det humöret så vad ska man göra?
11-21, ett riktigt pisspass, stod på dagens schema och sen var den dagen slut.
Längtar redan till klockan slår 19.00 imorgon för då har jag en ledig helg framför mig!
Sweet!

Hittade för övrigt lite bilder från söndagens urspårade kväll på Facebook.....
Ingen riktig taxiresa utan BiB-påse!


Eller ja, dom som är vana att svälja nöjer sig med cider.


Johan var på festligt humör vill jag lova!


Jag anar en lite skeptisk min hos Erik i bakgrunden. Förstår inte varför?!


Jag och Shirre i trapp-papp-app-app-annnnn.
OK, den var dålig!



Ne, nu ska jag nog hoppa i säng tror jag bestämt!
//Alfred




Kommentarer
Postat av: Anna Schlager

Men hallå det e ju ingen Bib! Det e en Bub... Bag utan box ;)

2010-10-08 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0