I´ve got the thing that you need.

Egentligen var detta min lediga dag denna veckan.....

Jag lyckades dock ha (o)turen att bli inbokad på ett seminarium för alla anställda på NK mellan 8-12.
Där rök den sovmorgonen!
Som tur är så var det faktiskt ett ganska festligt seminarium som inte kändes alltför djupt och seriöst.
Förmodligen bäst så eftersom det tog ett par timmar innan jag kunde kallas levande?!

Queen of the night - Whitney Houston

Har precis varit ute och sprungit min lilla mil.
Det kändes lite fel att gå in till gymmet när solen strålade från blå himmel så starkare får jag bli en annan dag!
Ska sätta på mig något anständigt och sen kila ner till stan för att möta upp Beckis!
Lunch och shopping står på to-do-listan.
Piffigt!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0