I-landsproblem.

Man märker att det var längesen jag tvättade när jag måste tvinga mig själv att ha samma byxor som förra fredagen på mig ikväll.
Vad fan ska man göra när man inte hittar något roligt och alla butiker har stängt!?

Kränkt har jag blivit idag också.
Systembolaget.

Kassörska: Kan jag få se leg tack?
Jag: Absolut.
Kassörska: Ojoj, nu går det utför!
Jag: Ursäkta, vad menar du med det!?
Kassörska: Ja, du har ju passerat toppen vid 20. Nu är det kört.....
Jag: Sluta nu, jag har redan ångest.
Kassörska: Oj då, vänta bara. Snart är du 30.
Jag: Nej några år är det väl allt kvar?!
Kassörska: Äsch, tiden går så fort. Vill du ha kvittot?
Jag: Hmm...nej tack. Ha en trevlig kväll!

Nej, piffa var det ja!?

//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0