Hoppsan en sån dag!

Nej jag har absolut inte gått och dött om ni trodde det.
Bara varit allmänt trött och seg.

Kvällen i onsdags slutade på ett ölhak med kära kollegor innan jag och Sara drog vidare en sväng till Soap.
Som tur var, (eller?) så blev det inte överdrivet sent.
Jag mådde därmed sjukt mycket bättre än vad jag förtjänade på jobbet i torsdags.
Me like lediga dagar!

Tillbringade hela dagen igår på jobbet och likaså även idag.
Känns oerhört skönt att jag även kommer tillbringa hela helgen på jobbet, eller?!
Tänkte nog krypa ner snart faktiskt.
Öppnar klockan 8 imorgon och då ska minsann fiskdisken piffas anständig!

Och vem vet, jag kanske borde bjuda kunderna på en trudelutt imorgon för att piffa upp helgen?!

Jag tror minsann att jag får sova på saken.
Borde träna efter jobbet imorgon också i och för sig.....usch vad mycket det blev helt plötsligt!?
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahahaha. Heja Gulletussan!

2010-10-30 @ 16:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0