Grått, grått, grått.

Någon mer än jag som börjar tröttna på det gråa höstvädret?!

Efter ett snabbt besök nere på jobbet (jello, check) mötte jag upp Linnea för en fika.
Alltid lika mysigt, så det är lite tråkigt att hon och Lindis drar iväg till Sälen i nästa vecka för att börja vintersäsongen!?
Det kliar i mina ben!!!!!
Har bestämt att jag och Sofia i alla fall ska hinna med att våldgästa fröken Kibe i nästa vecka ute i Abrahamsberg!


Linnea och jag - 22 augusti 2009

När Linnea satte fart mot jobbet styrde jag skorna mot Systemet.
Jag såg minsann den där kassörskan som varnade mig för 30-årskrisen senast.
Idag kände jag mig inte mentalt stark nog och valde därför en annan kassa!

Har mailat och ansökt om ledighet mellan den 2-20 januari också.
Hoppas nu att det inte blir några problem.
Jag behöver verkligen sol och semester.
Svensk höst och vinter känns inte riktigt jättehett om jag ska vara ärlig!?


Gissa vart jag ska åka?!

Nu ska jag rensa tvätt och skutta ner i tvättstugan.
Inte särskilt fräsigt, men nödvändigt.
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0