Frosseri.

Jag har ont i magen.

Kan i och för sig bero på att jag smällt i mig ganska många pannkakor!
Det verkade nästan som att jag aldrig sett mat förut. Tur att ingen såg mig?!

Löpningen går fortare och fortare så nu är det dags att förlänga sträckan lite tror jag.
Egentligen är jag inte den typen som bryr sig om exakta längden av sträckan utan mer bryr mig om tiden man springer. 45-60 minuter brukar funka ganska bra tycker jag!
Man kanske skulle mäta lite på Eniro!?
Ligger och kollar runt på YouTube samtidigt som Frustrerte Fruer är på TV:n i bakgrunden.
Riktigt raffigt må jag säga!

Kommer ni ihåg Melodifestivalen 2000?
Inte så konstigt om ni inte gör det i och för sig, men ni borde kommit ihåg den här mellanakten.
Sjukt festlig!

Jag vill ha mer sånt här.
Ungefär som 2005 när Carola, Jill och Lena kom in och körde över alla tävlande. Fräsigt!

Borde gå ner och boka ny tvätt-tid eftersom jag ånsågs för bakfull igår.
Onödigt? JA!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Henric

2010-10-05 @ 23:13:06
URL: http://mrcash
Postat av: Henric

Va allt ett tag sen man såg detta. Sjuuuuuukt bra :) Mer sånt här ja..

2010-10-05 @ 23:13:51
Postat av: Felicia

Jag har det på VHS! Tvingade mamma att spela in reprisen när jag var liten! Det är helt fantastiskt!

2010-10-05 @ 23:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0