Freaky fuckin´Friday!

Kände mig oförskämt pigg när jag kom till jobbet klockan 8 i morse.
Och precis så fortsatte hela dagen fram till klockan 19 då det var dags att gå hem!
Sjukt härligt!

Det bästa med att öppna är givetvis att lägga disken för dagen och fredagar är hetast!
Alltid kul att utmana sig själv och få så snygg disk som bara går.
När det blir riktigt bra och jag själv är nöjd samtidigt som kunderna handlar som aldrig förr.....
Ja, då tycker jag verkligen om mitt jobb väldigt mycket!








Visst blev det raffigt?!

I love piffing!

Nu är det dags att piffa sig själv.
Jag är värd ett glas vin eller sju ikväll tycker jag!
//Alfred




Kommentarer
Postat av: Samme

Du verkar ha blivit galen av alla fiskångor som du andas in. Fisk kan aldrig se raffigt ut... Piffa dig klart nu och kommer över till mig damn it! ;)

2010-10-22 @ 21:00:05
URL: http://sammef.blogg.se/
Postat av: Samme

Du verkar ha blivit galen av alla fiskångor som du andas in. Fisk kan aldrig se raffigt ut... Piffa dig klart nu och kommer över till mig damn it! ;)

2010-10-22 @ 21:01:44
URL: http://sammef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0