Fan, det är fredag!

Jag har knappt fattat att veckan har börjat...och helt plötsligt är det fredag!?
Helt galet.

Det kan ju bero på att jag varit i någon slags dvala efter Göteborg.
Varken haft ork eller energi att hålla någon kontakt med omvärlden...vet inte varför men ibland har väl alla såna perioder, eller?!
Idag känner jag mig dock pigg igen, så nu är jag nog back on track.
Blev ingen film igår, jag totaldäckade.
Vaknade en liten stund mellan 01-02, men sen har jag minsann sovit som en liten bebis fram till nu!
Sjukt härligt och troligtvis välbehövligt!



Läste just att Christopher Nolan är klar som regissör även till den tredje Batman-filmen!
Riktigt raffigt!
Hoppas nu att även Christian Bale är kvar i huvudrollen och att tiden till sommaren 2012 går ruskigt fort.

Dags att gå till jobbet.
Undrar just vad som händer i helgen... Jag känner för att ta det lugnt, men man vet ju aldrig, eller!?
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0