Dags att vända blad.

Vet egentligen inte varför, men jag har verkligen varit nere och deppig den här veckan.
Känns egentligen sjukt onödigt för det blir ju liksom en ond spiral.
Visst borde det vara bättre att ta tag i saken?!
Tror jag tar sikte på det istället.
Nollställa allting och utgå därifrån har funkat förut.
Förhoppningsvis även en andra gång!

Jag är en sån där människa som tänker väldigt mycket mer än vad man förmodligen borde.
Det är både positivt och negativt.
Negativt är att små saker lätt blir till stora just för att man börjar gräva lite djupare.
Nödvändigt?
Njae, men ibland kanske man ändå måste för att få reda på vad man egentligen känner?!
Jag är osäker.
Som en tändsticka!

Nu lämnar jag deppdagarna bakom mig.
Det är ju trots allt fredag imorgon!
Pepp, pepp, pepp!
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Niclas

Behöver jag ens lämna en kommentar eller är det så uppenbart att jag totalt älskar din Carola-länk att det snarare blir överflödigt?



2010-10-21 @ 23:20:06
Postat av: shiirii

Jag och genom allt..

Puss

2010-10-22 @ 00:42:11
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0