Slutkörd.

Det är precis vad jag är.

Shit vilken fest det blev igår!
Har verkligen varit helt förstörd idag, men det var minsann bara att bita ihop.
Någon måste ju ta hand om fiskarna även på söndagar har jag hört!?
Hallelujah!
Mängder av fantastiskt god mat!


Mängder av fantastiskt god snaps, eller?!



Det blev en så fantastiskt lyckad kväll så att.....
Alla var verkligen i toppform och jag har verkligen grymt sköna, roliga och härliga kollegor!


Alkis-Alfred & Bakis-Beckis - ett radarpar på NK Saluhall.

På något vänster lyckades AA & BB till sist att bli insläppta av vakterna till Zipper för att avsluta kvällen.
Övriga detaljer.....oklart!?

Nu ska jag sova så förbannat skönt så ni anar inte!
Imorgon är jag sjukt ledig så här ställs minsann ingen klocka.
Lovely.
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0