Ny vecka, ny månad.

Kan ni fatta att det är 1:a november!
Jag får typ ångest när jag tänker på det.
Går in i en period med mycket tankar kring många olika saker i huvudet nu.
Framtiden och livet.
Låter det inte fantastish så säg?!

Var ju på bio igår.
Tycker nog att Saw VII ändå var ganska festlig.
Det kan ju bero på att vi spetsat vår Sprite en aning också i och för sig?!
Jag tycker att man borde slutat efter den femte filmen i serien, för där knöt man verkligen ihop säcken på något sätt.
Nu blev det ju faktiskt upplagt för ännu en film, eller?!
Den som lever får se, och jag gillar faktiskt hela filmserien även om en del är riktigt vidrigt.

Jag och Samme fortsatte med lite mellanfest hemma hos mig innan vi gick till sjöss.
Det finns så mycket konstiga människor på Patricia så ni anar inte.
Vi säger precis samma sak varje vecka, men ändå står vi där och har roligt ändå.
Är inte livet fantastiskt?!

Mitt måndagsnöje.

Har haft en sån där jag-vägrar-gå-ur-sängen-dag idag.
Bortsett från en promenad så tyckte jag att jag förtjänade det.
Upptäckte dessutom att jag aldrig kollat klart den sista säsongen av 24.
Fick nästan dåligt samvete så nu är jag fast igen.
Jag och Jack Bauer är så tighta så att.....

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0