Monday morning.

Det blev sånt waka-waka i lördags så ni anar inte.
När vi väl kom till Stadt välkomnades jag med Skaka Rumpa på högsta volym inne på dansgolvet!
Jag kände mig hemma.
Det har även visat sig att Lisch har en egen variant av retard-grill.
Dock inte dygnet-runt-öppet och olåsta kylskåp, men ändå en grill.
Mycket festligt, och att jag dessutom mådde mycket bättre än vad jag förtjänade igår gjorde inte saken sämre!
Efter ett par timmar hos morbror och kusin Tindra avslutades gårdagen med en oerhört trevlig Donken-dejt med mina Skara-flickor Poppish och Osten.
Eller Sandra och Sandra om man hellre föredrar det!?


Sista dagen här nu då.
Siktar på att hinna med en hel del.
- Farmor
- Lunch med mamma och pappa
- Frisörbesök
- Fika med Sanna
- Gammelmorfar
Herre gud, jag borde sätta fart!?

Är sugen på att gå helt bananas vad gäller min frisyr dessutom.
Vi får se vad jag vågar?!
//Alfred



Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Haha kul klipp :)

2010-11-08 @ 20:45:00
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0