Mitt huvud sprängs.

Har haft galen huvudvärk hela dagen idag!
Fråga mig inte varför, för det har jag verkligen ingen aning om.....

Efter en minst sagt fullspäckad dag kom jag i alla fall hem till kära Stockholm igår kväll.
Återvände till jobbet idag och tänkte hitta ett par nya sneakers efteråt.
En halvtimme senare i pissvädret och med dunkande huvud valde jag dock att åka hem för att träna istället.
Sagt och gjort, eller?!
Totaldäckade på sängen i en dryg timme så ingen träning inte.
Kanske borde kolla ett avsnitt av Pensionärsjävlar eller något så man kan skratta till sig magrutor?!
Hipp Hipp! - Sjukt festligt.

Inom ett par dagar måste jag dessutom bestämma hur jag vill att mitt kommande år, 2011, skall se ut.
Ren jävla beslutsångest kan jag tala om!?
Tror jag behöver en smörgås!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0