Livet på landet.

Var helt slut efter jobbet igår och däckade direkt på tåget.

Åkte in en sväng till staden idag med lillasyster.
Verkligen inget liv på röda dagar i den här delen av landet!?
Fikade med mormor och handlade mat på mitt gamla älskade Hjertbergs.
Tänk att det var där jag började min ICA-karriär för över 4 år sedan?!

Håller på och piffar mig för kvällen med Cheryl Coles platta på högsta volym.
Waka-Waka-Raj-Raj tillsammans med kusin Katrin & co. står på agendan!
Mycket festligt!

Undrar just om vi kommer göra lilla Stadt osäkert eller om vi kör på hemmafest?!
Så tråkigt att allting stänger 02. Man hinner ju knappt ut förrän man måste gå hem igen.
Vi får se helt enkelt.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0