Lång dag i snön.

Hade en riktigt mysig kväll igår på Vapiano med massa härliga kollegor!
Galet god Carpaccio och pizza!
Jag lämnade dock sällskapet vid 23, men vad hjälpte det?!
Alfred var ändå aptrött och ville slå sönder telefonen när den ringde 07.00 i morses.

Som grädde på moset hade även snöstormen kommit till huvudstaden.
Yaay!
Det tog verkligen emot att traska iväg till tunnelbanan, men what to do?!
Var dock en hel del att göra på jobbet idag.
Tiden gick fort, även fast jag var trött och vid 18 var det dags att kila hemåt.
Kollade efter ett par nya sneakers först, men när inte dem jag ville ha fanns inne på NK gav jag upp.
Shoppa i pissväder är faktiskt inte särskilt piffigt?!



Tog en liten powerdäck när jag kom hem, därefter tog jag mig i kragen och gick över till gymmet!
Det är ju fan bara 39 dagar kvar tills jag ska komma i badshortsen?!
Hejja, hejja!



Dags att släcka lampan.
Det har varit en lång dag, och imorgon är det dags för en ny!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0